24 Juli

Godmorgon, känner mig duktig för nu har jag ställt klockan två gånger i rad. Dock känns det lite ensamt just nu, sitter i hallen med inga lampor tända och med alla sovandes över mig. Ungerfär som igår då. Har varit dålig på blogga dom senaste dagarna, hallå? Ett inlägg per dag? - Inte okej.

Igår var jag och åt på Great Eastern med Pappa, Anna och hennes bror Mikaels familj (Mina ingifta släktingar). Det var super gott och jag åt som vanligt friterad kyckling med ris. Det är så jävla gott, friterad kyckling i mitt hjärta! ♥ Resten av kvällen bestod av lite snack och tv tittade med min kära vän Elin och "kusinen" Linn innan dom drog hemåt.


Anna




Linn "kusinen"

Jag som hade tänkt att fara ner på stan en liten sväng på stan idag igen men vädret är ju totalt värdelöst. Regn, regn och mera regn och det är Juli? Schysst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0