:)

Igår hade jag det jättekul! Vi började käka middag hos Kajsa där vi bjöds på grillat med pommes, bearnesås, vitlöksbröd, sallad osv. För mig blev det inte riktigt så men på efterrätten så fuskade jag, är man bjuden så är man. Efterrätten var hur god som helst! Mums, jag måste få receptet kajsa!?!
Efter vi ätit for vi ner på stan en snabbis där det är "sommaren i city", kollade lite på 2004 Idol vinnare Daniel Lindström. Sen drog vi ner på bölesholmarna och träffade en massa vänner och då bestämde vi oss att bada, utan badkläder?! Jag fick bada bh och tights eftersom jag hade rosa spetstrosor. Haha, det var helt sjukt men kul. Tänker inte bada med tights någon fler gång, det var bara allmänt äcklig hur dom slickade sig runt benen!
 


Grillning.


Vi åt precis vid en sjö, fin utsikt.


Sandra och jag.


Maten, inga pommes för mig.


Haha, jag.


Daniel Lindström.


Torget.


Lite eldning efter badet.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0