Stugan

Äntligen hemma! Det var en plågsam bilresa hem, började må dåligt och var trött (är det fortfarande) men nu är jag äntligen hemma. Vi kom oss i väg vid åtta imorse och var framme i Örträsk strax efter nio. När vi kom fram spelade vi lite kort och sen efter det ett frågespel. Vi åt Lunch och sen for vi en sväng med båten. Morfar har byggt båten själv (förrutom  själva stommen då). Det blev inte så lång sväng, vi körde typ fast efter en knappt kilometer. Haha, då var de dags att gunga lös båten (Det gjorde vi ca 10gånger). Sen blev det fika vid bryggan och efter det for vi hem och körde vi nya bonde spelet och jag kom sist igen, Jippi! Vi hade ingen tur med vädret men vi hade det kul tillsammans! Nu dregglar jag efter mat, jag dööööööööööör. Jag är skit hungrig!

Dagens stug-outfit

 
   



 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0