TårtKakan

Igår var jag som sagt på stan med Anna. Vi gjorde först några små ärenden, jag fick äntligen köpa mitt efterlängtade puder. Efter det gick vi omkring och kikade på allt som finns på rean och efter ett tag började magen kurra till så vi stannade på Frasses och köpte varsin stripsmeny (Riktigt längesen jag åt stripsmeny men jävlar vad det är gott, haha!). Sen for vi hem och började slinga Annas hår, det blev super snygg. Ser solblekt och naturligt ut, precis som hon vill ha det. ;) Sen testa vi slinga mitt mörka hår med den dära sprayen men det gick inte så bra. Är ljusate mitt på huvudet nu och mörkare nertill ;p haha, lite solblekt kanske!? Efter det blev det lite film och godis, myspys. :)

 
 


Nu ska jag passa på att lägga mig i solen medans den är framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0