1 borta, 9 kvar.

Kom alldeles nyss hem från skolan, helt vanlig och långsam dag. Fast vi var väldigt få, vi var endast 10st på idrotten där vi körde brännboll. Jag gjorde en varving och därefter sken jag som en sol fast mitt lag förlorade, haha. Fick även en full träff som for rätt på kim's bröst som stod ca 5m framför mig. Haha, hoppas den sveeed ;) Har jag turen med mig idag eller? - näe, jag skulle inte tro det! Min nagel gick av idag under idrtotten när jag skulle ta lyra., ni tänker säkert. Men oj, det är väl inte hela världen?! Men det är det, vi har bal imorgon och jag har endast 9 naglar på fingrarna. Hela världen är det inte direkt, överdrev där en liten bit men det är så jävla typiskt! Det löser sig nog, jag blir typ rent nervös när jag tänker på att vi har bal imorgon! Ska bli så kul så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0