16/6

Godmorgon eller goddag, men för mig är det godmorgon. Vaknade för mindre än en timma sen och jag känner mig fortfarande trött, även fast jag sov typ 11 timmar inatt. Men om nån timma är jag snart som ett brandlarm igen! ;)
Idag mår jag mycket bättre, har nästan ingen värk alls, bara en liten smula bak i ryggen men det överlever jag med. Det jag dock inte överlever med är vädret. Det har regnat varje dag sen skolavslutning, hur kul är det på en skala? Vad är sommarlov utan sol?

Jag är riktigt dålig på att svara på frågorna som jag får i kommentarsfältet, tycker det är mycket lättare att svara här. Så om ni har en fråga så ställ den gärna och så svarar jag på den sen. :)
Fick en fråga igår om det är mitt riktiga hår eller om jag har hårförlägning och det är mitt riktiga hår. Det är lite slitet nu och behövs klippas, funderar även på göra slinger men jag vet inte. Vad tycker ni?

Dagens  outfit



Örhängen -
Ur&penn
Kofta - H&M
Linne - H&M
Byxer - Brorsans mjukisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0