17 / 6

Nu är jag jävligt irriterad på bloggen. Det började med att jag skulle skriva ett inlägg tidigare idag innan jag for och kollade upp ryggen. Jag började skriva det och sen när jag skulle publicera det så funkade det inte. Jag började om och skrev och sen funkade det inte igen. Då sket jag i det och tänkte skriva igen nu när jag har kommit hem men det verka inte funka nu heller, nu är det tredje gången gillt. Funkare inte nu så skiter jag i det, nu är det ingen dålig bloggare utan en dålig blogg, haha!
Hur som helst var jag och kollade upp ryggen idag och det gick jättebra. Vi hittade inget större fel, det smärtorna kan beror på är att jag är för svag i mage- och ryggmusklerna som leder till att jag tröttnar ut ryggen och får då smärtor. Jag fick två övningar jag ska göra 2 gånger per dag = morgon och kväll, i 7 veckor framåt. (Då ska jag fara dit igen och kolla) Jag är fortfarande ingen bra person på att beskriva saker och ting men om ni inte förstod så är det ingen fara med mig, inget märkvärdigt. :)



Kommentarer
Postat av: tårtis

du och jag ska träna massa rygg & mage i sommar darling! då kommer ryggen bli bättre :)

2009-06-17 @ 15:27:43
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

Hej snygging! :D

SKa vi lägga till varandra på bloglovin? :]

Jag vill ha nya snygga bloggar att titta på och läsa, förstår du hihi! <3

2009-06-17 @ 19:44:31
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0