Bakning

Igår var jag med klassen på droskan och åt tacos buffè. Snacka om att man slänger i sig maten när det är buffè och sen sitter man och jäser på stolen med magvärk. Haha, det är så typiskt. Att man aldrig lär sig att man ska äta sakta?
Eftersom vi var och ute och åt igår så fick vi vara ledig idag, super skönt. Då passade jag på att baka till Jonathans student som är imorgon. Har sagt det i tre dagar nu att jag ska baka och jag har alltid skjutit upp, det har alltid kommit något annat som jag har prioterat före men nu har jag äntligen gjort bort det. Det blev nya muffins för dom förra tog slut på ca två dagar, så god var dom. Messy tyckte dom var super goda och ville att jag skulle göra nya så det fick det bli. Jag har också gjort nån bärkaka med blåbär och hallon. Blev riktigt god faktiskt! Jag har även höjt mig i Hemkunskap och landade på ett MVG! :)


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Vill du ha mer besökare till bloggen? Bli medlem här.Tjänsten är helt gratis.

Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-06-10 @ 18:42:27
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0