=)

Det var en riktigt dålig upptatering igår men jag tänkte berätta lite nu hur dagen såg ut eller rättare sagt kvällen. Vi blev bjudna på middag hos farmor och farfar där även min farbror Peter och min minsta kusin Anton var. Det var riktigt trevligt och fick god mat som vanligt men min favorit är fortfarande farmors gravadlax. Hur god som helst! Sen såg vi lite på fotbollen, alla gick ut efter att vi låg under med 3-0 förrutom Messy som sprang sedan ut som en galning och skrek när det blev mål. Sen gick vi in igen när det stod 3-3, då blev det jävligt spännade. Faan, att vi förlorade på straffar, men det var en riktigt stark vändning från 0-3 till 3-3.
Sen for jag till Sandra för att se på lite film med henne och hennes pojkvän Jimmy men vi for först ut en sväng i en raggarbil och körde runt på stan. Det är wheels här i helgen och det är ikväll när alla kör. När vi kom tillbaka så såg vi filmen Barnhemmet. Jag var skit rädd för först gången i mitt liv typ, haha. Den var inte så hemsk eller jag vet inte, jag var nog bara allmänt uppjagad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0