Smärta

Jag har legat i sängen hela dagen av alla möjliga smärtor. Mensvärk, ryggvärk, lite svag feber. Jag tog mammas värme dyna och la mig i sängen för att hoppas på att det skulle bli bättre. Jag mådde riktigt uselt där ett tag men nu känns det bättre och snart ska jag iväg för att spela fotbolls match. Jag vet inte om jag har nämnt det här på bloggen men jag har haft ont i ryggen i ca 1 och en halv månad nu. Långt nere på ryggen, vid svanken. Jag har haft ont period vis, vissa dagar ingenting alls och vissa dagar känns det som jag har 10 knivar i ryggen men jag har bitit ihop. Mamma har ringt någon där vi ska fara och kolla upp det, tycker sånt är lite läskigt. För samtidigt jag vill att det ska bli bra så vill jag att det inte ska vara något som är fel.

Nu ska jag börja byta om och göra mig klar för match! :)




Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Just nu pågår en bloggdesign-auktion där utgångspriset är endast 10kr! Välkommen att lägga ett bud eller bara kika :)

2009-06-15 @ 22:40:07
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Gina

Snyggt hår du har! Har du nå hårförlängning i eller är det naturligt?

2009-06-15 @ 22:40:35
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0