Stan

Kom alldels nyss hem från en dag på stan med Elin. Jag är så himla shoppsugen så det är inte klokt men hittar inget som jag vill ha samt inte har några pengar. Är inte det lite väl typsikt? Att alltid när man behöver något så hittar man inget man riktigt vill ha och alltid när man inte har några pengar så hittar man hur myket som helst. Men det kommer, har ett presentkort på Gina Tricot som bara väntar på att få användas! ;)
Träningen ikväll var tydligen inställd, både på gott och ont. Vet inte riktigt varför den blev inställd men troligast för att det är så lite folk som är hemma. Har inte tränat på två dagar nu eftersom jag har vilat ryggen men jag skulle behöva träna menmen. Tänkte fixa naglar istället, dom ser rent sagt helt förjävliga ut!
Nu ska jag fortsätta se Top Model och efter det Sex And The City!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0