Subway

Nu sitter jag i soffan med min goda vän med Elin och har nyss sätt 2 1/2 men. Det måste ju vara det skönaste programmet, jag älskar det verkligen. Riktigt jävla kockrent, det funkar i alla väder! Ikväll har vi varit på subway med en massa sköna polare och käkat, en hel macka för priset av en halv, på tisdagar efter 10. Inte dåligt inte, men nått som är dåligt just nu är min andedräkt om jag ska vara ärlig. Kanske lite väl mycket vitlök på mackan, men det är ingen subway macka utan vitlök. Det är där det sitter, haha! Jag har ändå ingen att pussa på så då spelar det inte så stor roll. Är hemma så då känner jag lugnet, haha. Näe nu ska jag sluta svamla och vara social med Elin, hare bra och sov gott! Nattinatt ;*


Bästa, klår allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0