Tatto

Förlåt för en dålig upptatering men jag har inte haft lust att skriva, speciellt inte igår efter fotbollsmatchen. Kan säga att humöret låg jävligt långt ner på listan. Jag hittade bara allt negativt som fanns och därför beslöt jag att bara vara hemma igår och ta det lugnt, vilket var väldigt skönt. Nu har man ju lördag hela veckan i ca 10 veckor eller vad det är. Det är inte dåliga grejer! ;) På skolavslutningen i torsdags så fick man göra sånna dära fejk tatuering med spray och självklart gjorde vi en, det var ju gratis! ;) Både jag, Elin och Sandra gjorde en likadan på samma ställe. Nu är jag så himla sugen på att tatuera mig på riktigt, men först vill ja bestämma vad jag verkligen vill ha eftersom den sitter ju där den sitter livet ut. Inget impuls köp här inte, men det är absolut inget som kommer ske nu. Det kommer med åren.  


Står för Crazy

Kommentarer
Postat av: B

Tatuera in något riktigt betydelsefullt!:)

2009-06-15 @ 11:59:38
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: ida somfan.

coolt! :D

2009-06-15 @ 13:26:50
URL: http://inmyblood.blogg.se/
Postat av: poppe

snyggt :D vem gjorde?

2009-06-18 @ 01:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0