Wonderful day

Har spenderat hela dagen med min lilla tårtbit Anna, vi har haft det så himla kul. Vi började med att sola men det hann vi i cirka en halvtimma sen gick solen i moln. Vilket sög, ville ju stärka på brunfärgen ;) (host!). Därefter tog vi en promenad mot ica där vi först hade tänkt köpa glass men vi köpte frukt istället. Nu är det slut på de goda, allt snacks och läsk. I am finished with it and a good while to come! Lättare sagt än gjort, right? Sagt det en hel del gånger nu men nu jävlar, nu tänker jag inte ge upp. Det är för mitt eget bästa och jag och Anna har tagit hand om det. Nog om det. Vi gick som sagt till ica där vi köpte frukter, melon, banan, kiwi och några konstiga frukter. Haha, har ingen aning om vad dom heter, eller vad den heter det var inte så många om jag tänker efter. Typ en? När vi kom hem igen började vi göra i ordning vår fruksallad och sen började vi med maten. Det blev tjockpannkaka, typ det enda Anna kan laga. :] (eller ens det?, vad säger du tårtan? ;)) Efter maten satte vi på filmen Pretty Woman!!! Första gången jag såg den, illa! Riktigt illa är det faktiskt men, jag är redan kär i filmen. Kär i första ögonkastet, ojoj vilken underbar film! I love it!

  








Kommentarer
Postat av: Terese

Härliga bilder :)

Allt bra?

2009-06-23 @ 00:24:31
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra :)

Va gör du då?

2009-06-23 @ 00:53:07
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: anna

du är min favoritkaka :)

2009-06-23 @ 14:53:35
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0