18 / 3

Lite smått blandad dag idag. Humöret har gått upp och ner som en jäkla berg och dalbana. Fråga mig inte varför men snurrar i mitt huvud. Men nu är det rätt bra, kom hem från usm för ett litet tag sen. Var där och tränade med Elin idag. (Har inte varit där sen 22/1, skärpning!) Riktigt kul för det var första gången att gymma för Elin. Vissa saker var hon rätt bra på men hon är så jävla svag, haha. Tyckte hon hade lite för lätta tyngder! Ni skulle sätt när vi skulle träna korsryggen, haha jag höll på dö. Vette fasen vad hon gjorde ;p. Efter vår träning så gick vi och basta, riktigt skönt. Det var jätte mysigt för dom hade tänt ljus omkring osv. Till slut slutade det med att vi låg ner i bastun och höll på somna. Vi har skrattat en hel del av det ena och det andra. Får fasen inte glömma det äckligaste. Var en kille där som visa hela jävla röven. Nu snackar vi inte typ 2cm utan typ 20cm alltså hela paket! En rejäl but crack måste jag säga. Höll på skratta ihjäl mig samtidigt som jag fick typ uppkräkning. Den var inte vacker helt enkelt!

Ojoj, nu höll jag på glömma. Min brors företag från skolan ska nämligen vara med på TV ikväll. På svt någon vid typ nu eller nått. Dom säljer en sjukt smart och användningsfull sak. "Smartwrap". Det är nämligen en sak som du lindar mobilsladden runt. Då är det inte ett ända tjorv när du ta upp den hur fickan. Helt super!


Kommentarer
Postat av: Elly

SV : jo det är bra det.

2009-03-19 @ 12:43:14
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0