Inköp

Jäklar vilket köp jag och mamma gjorde idag. 3 klänning för 500kr på D&D, kändes bah fint! 2st som jag ska ha på bal, vet inte vilken än, haha och så en till skolavslutningen. Blev en liten present till mig från mamma, eftersom jag fyller år om ca en vecka.

Igår for jag och mamma på ikea, gaaalet så trött jag var. Jag var skit taggad men det sjönk ju dock när jag var tvungen att stiga upp 5 (orinare tid), man skulle ju ställa fram till sommartid så då var den 6. Bussen gick sju, jag var så sjuk trött. Men det var kul när man väl kom fram. En hel dag med bara jag och mamma och slippa alla bröderna. Jäkligt skönt, och göra tjejernas favorit sysselsättning, shoooppppppaaaa! Hittade lite saker till rummet tex, en klocka, överkasst osv. ( Inget  direkt super kul:) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0