Lite shopping

Varit på stan med mamsen idag. Fick äntligen ny skor. Det har varit lite efter längtat måste jag säga. Lite jobbigt och måsta jämt gå runt i 5cm klack, så nu är dom lite lägre. Det en bonus på ett till par så nu har jag två. Ett par var likadana som jag haft förut och ett par galet lika dom. Jag har även köpt ett nytt vanligt vitt linne från Gina och ett till par jeans leggings i beige. Riktigt nöjd, älskar verkligen jeans leggingsen. För jag hittar aldrig några bra jeans, dom är alltid för långa för annars får jag inte åt dom i midjan osv. Bara drygt. ´Fast haha, jeans leggingserna år också lite långa, men jag är väl för kort helt enkelt. Haha! Lunch blev det på straz, mamma åt dagens soppa mendans jag tog en nacho tallrik. Inte dåååligt gott :) Om ca en halv timma är det dags att dra sig år jobbet, sen efter det blir det Elin skulle jag tro. Hare bra! :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-03-08 @ 17:42:43
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-03-08 @ 17:42:44
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0