Skoter!

Idag har jag kört skoter för typ första gången i mitt liv. (Pappa har köpt en ny skoter för nån vecka sen, en Polaris) Jäklar vad kul det var, känner mig helt eggad! Haha, jag som klagade på en vän att han var värsta skoter nörden. Säger bara - Hej, jag är den nya! ;) Det var jag, pappa, Anna, Anna, Chrille och Calle. Carola mådde inte så bra så hon stannade hemma. Jag och Anna fick åka släde bakom pappa och Anna. Det var skit kul men det börjde inte så bra. Vi körde typ fast på sjön, kom massor med vatten och så fick vi hoppa av och jag hade typ gympadojor så jag blev ju en aning blöt men vi kom loss och körde igång. Jag och Anna skrattade i varje gupp. Sen stannade vi uppe på ett "berg" eller vad man ska säga. Där grillade vi korv och åt bullar och hade mysigt. Sen på hem vägen så skrattade vi hur mycket som helst, och jag skrek till pappa att gasa och fort gick det. Men jag kommer garanterat ha ont i ryggen imorgon. Jag hade nämligen inget rygg stöd, men jag var ett för Anna. Haha, så jag fick hålla emot men jag är stark så det är nog lugnt. Vill inte skryta men, haha! ;) Sen fick jag också köra själv med pappsen bakom mig. Shiiiiit, vad kul det var! Jag var fan inte dålig, jag ägde. Först lite feg men sen full gas! Min nya hobby, faaaasen så kul! :)
Är hundvakt ikväll åt älsklings hundarna, Nikita och Loke. Elin kommer även över "strax". Skrev hon på sms men det är väl om en timma. Haha, ni anar inte hur seg hon är och även är det typ 10 meter mellan oss (Vi är grannar). Vi ska se melodifestivalen och feta oss med chips!  

   

Kommentarer
Postat av: Claudia

Följ gärna min blogg på bloglovin! Kram!

2009-03-14 @ 21:14:16
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: vesna

va söt dfu epå dina header bilder =)

2009-03-15 @ 01:53:28
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0