Stan

Haha, alltså vilken dag. Så otrligt rolig, med en hel del kassa kommentarer osv! Det började med att när jag och Elin skulle cykla till stan så började vi bara skratta och skratta åt ingenting. Det tog aldrig slut, snacka om att magmusklern började jobba (även fast dom inte finns). Vi tog oss inte riktigt ända till stan med cyklarna, utan halv vägs så ställde vi undan cyklar och tog bussen. Haha, lat människor måste ni ju tänka men det var så otroligt dåligt väder, blåste massa snöregn och så var det inte skottat så bra.
Vi blev ju även hungrig där när vi var på stan, så vi gick på MC Donalds. Elin beställde då en Mc chicken jr och det roliga var att när han la hamburgaren på brickan så stog det på papperet att det var en Mc muffin, vad fasen är det? Så vi började ju asgarva. Elin säger då till att hon beställde en MC CHICKEN och inte en MC MUFFIN! Så hon stod där och pratade, och inte gav hon upp heller. Sen kommer det en kille bakom och säger bara att papperet har tagit slut! Elin bah . jahaaaaaa! Haha, höll på dö, så sjukt kul! (dålig humor!) Bättre blev det ju när jag och Sanna väntade våra på hambrugare och en kvinna bakom oss ska beta och betalar med rikskuponger och sanna frågar mig. "Är der där euro?" HAHA, jag började skratta igen! Två blondiner på stan slutar alltid kul! ;D

I väntan på bussen (fråga mig inte vad fasen jag gör med munnen!)



 


Kommentarer
Postat av: emmi

haha knäppskallar. jag vet vad du gör, du ska blåsa en bubbla med ett tuggummi right? ;) pussgull.

2009-03-03 @ 19:16:31
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0