"Tillbaka blick"

Okej, har absolut haft fullt upp så jag har inte kunnat skriva nått. Kanske ska börja med ett hej, haha. Hej allesammans, det känns som jag inte har suttit vid datorn på flera veckor men så är det ju inte riktigt men 4-5 dagar tycker jag är rätt bra förutom att jag inte kunnat skriva på bloggen. Så nu tänkte jag snabbt berätta vad jag gjort dessa dagar.
Lördag börjar med att stiga upp halv sju och vara på jobbet halv åtta. Riktigt tungt att stiga upp, efter det vid ett tiden for jag på stan med Elin och Lina och shoppade en present till Sandra där vi ägnade kvällen på tjejmiddag. Super duper kul med jättegod mat som Sandra och Kajsa lagat. Efter det blev det ansiktsmask och bastu och en del snack. Måste göras om helt enkelt, kanon kul!
Söndag blev inte heller någon sovmorgon. Upp halv åtta och iväg på cup i Nordmaling. Rätt ut i skogen, haha! Cupen gick helt okej, vi tog oss till semifinal med 2 vinster och 1 förlust.
Måndag, skolan började igen efter sportlovet vilket leder till ännu ingen sovmorgon. Trött som en sengångare, höll på somna vid fem tiden i bilen. Inte ett bra tecken? Sen blev det plugg till matteprov hela kvällen.
Tisdag (idag) startar med att jag ska försöka låsa dörren med cykelnycken. Lyckat? Haha, sen skolan och först tar man ju självklar innekäder till idrotten då det är ute sen matteprov där det inte gick bra. Min mattelärare kommer garanterat sänka mig. (FAN!) Sen blev jag bjuden på god mat hos pappa och Anna med efterrätt till och med, på en tisdag. Inte illa! Sen var det bara att bära iväg igen till jobbet och sen skynda hem till Andra Avenyn som jag hann se en kvart. Det har varit en hel del så jag hinner inte skriva något förän nu och trött är jag. Väldigt trött.
Blir nog sängen nu och sovmorgon imorgon, kan inte blir mycket bättre! Jag älskar sängen, måste ju vara den bästa uppfinning eller vad säger ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0