TräningsVÄRK!

Det är så sjukt hur ont jag har i kroppen. Jag har nån sån jävulsk träningsvärk i låren, ryggen och i armarna och på det förskyld med en hals som bara kan dö och med en fet hosta. Det gör till och med ont i kroppen ibland när jag går från träningsvärken. Känns inte sådär jätte stabilt men. Ni undrar säker också varför och jag kan säga det att i lördags åkte jag 12mil på skoter. 12 MIL! Nästan som att köra till Skellefteå här ifrån Umeå, det är helt sjukt. Även fast jag fick fetaste värken på söndagen så for jag och åkte ännu en dag men dock inte lika lång, kanske var 2 mil då. Men det är ju så sjukt kul, jag om sa till en kompis att han var fetaste skoter nörden. Nu är den nörden jag, haha!
Våran skoter är den som är till höger på bild 1 och den på bild 2. :)

     

Kommentarer
Postat av: anna

guuuud vad kul!! slapp du sitta på släden den här gången haha? 12 mil på den hade varit ett träningspass utöver de vanliga! ;)

2009-03-23 @ 18:06:05
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Monica

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0