Hela veckan.

Jag har inte varit så hyperaktiv vid datorn denna vecka vilket leder till inte så mycket skrivet. Typ ingeting alls. Tänkte snabbt dra igenom hela veckan. Det har inte blivit så mycket träning eftersom jag har varit förslyld och haft hosta hela veckan, eller jag är fotfarande men det är bå bättringsvägen.
I onsdags blev jag bjuden på middag hos min bror och hans flickvän Anna. Det blev våfflor, såklart! Två av Chrilles kompisar kom också det var Porra och Bark, sen kom även Annas kompis Kajsa. Det var super trevligt förutom magvärkan jag fick senare underkvällen.
Igår hade jag bara tre lektioner första var idrott och den kunde jag inte vara med på så jag satt och kollade på. Sen drog jag till Anna och sedan tog vi bussen ner på stan där jag köpte ett par häftiga skor. Sen tog vi go lunch på subway med Kajsa. Där blev vi bjudna av en jätte snäll kille på kakor. Så sjukt komiskt för Anna stog och snackade om att det var tre kakor för 20kr. Sen vände han sig om och sa -"men vi är ju fyra!" . Sen när vi skulle betala så sa tjejen i kassan att han hade köpt tre kakor, en åt oss var. Så himla gulligt!
Idag visade vi upp vår omtalade "stjärnor på is" film. Det blev inte riktigt som tänkt men det kom ändå sjukt många och såg den. Blev lite väl chockad. Tror inte alla tyckte den var så kul, men jag tycker den är skit kul!



Kommentarer
Postat av: Helena

Snygga!!

2009-03-27 @ 21:59:09
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: anna

gratis är alltid gott;)

ska bli kul att se filmen!

2009-03-28 @ 10:59:10
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: SZ crew

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

2009-03-30 @ 21:28:06
URL: http://fashioninnbysz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0