090509

Haha, efter skolan sa jag igår? Njaaaa, ungefär 24 timmar senare blev det. Haha. Har varit på stan idag och köpt 2 nya bh:ar, eftersom båda mina favoriter har gått sönderi bygeln. Så jävla typsikt, att alltid dom bästa ska gå sönder. Köpte även ett par skor som jag ska ha på balen. Det är så himla svårt att hitta ett par snygga. Jag vill inte visa tårna och jag vill gärna kunna anväda dom senare, så man bara inte använder dom en gång och sen aldrig mer. Men jag hittade ett par på skopunkten som det får bli. Nu sitter jag bara och vänta på mat, har gjort en sallad med feta ost, smaksens!


BH - Lindex, 169:-

 
 
    
Skor - Skopunkten, 299:-

Kommentarer
Postat av: c h i c c a

fina skor!:)

2009-05-13 @ 14:53:02
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: Lesly

jätte snygga skor! och dem blå naglarna vart också fina! :)

2009-05-15 @ 17:05:57
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0