Kulturnatta

Har alldels nyss gjort mig klar för att bege mig till Carro. Där ska vi grilla och fira henne sen hon fyllde år. Idag, som alla andra dar så hade jag problem med vad jag skulle ha på mig. Elin kom hit och hjälpte mig och det slutade med vit enkel tunika med svarta tights. Vi började trixa med mitt hår och elin lockade det sen satte vi upp det. Det blev riktigt snyggt faktiskt! Efter grillning ska vi ner på stan där det kommer spelas musik och modevisning och mkt mer ikväll. Ska bli så skoj! Nu ska jag skynda mig till Carro, ha en super kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

snyggt håret blev! mycket snyggt

2009-05-24 @ 12:35:32
Postat av: chili

fint hårspänne!:) Vilken é din favoritkaka?

2009-05-25 @ 19:02:14
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0