Long time ago

Har inte skrivit mycket denna veckan, snarare ingenting alls. Har inte haft tid och inta haft något att skriva om, samt inte hittat min sladd till mobilen så jag har inte kunnat lägga in några nya bilder heller. Har omkring 80 bilder på mobilen som jag gärna vill lägga över men, icket. Därför har det blivit som det blivit.
Skolan har gått ovanligt snabbt idag, fredagar brukar vara så sega. Det beror väl på att lektionerna blir så slappa nui på slutet. Det tråkiga är att man måste sitta inne vid skolbänken när det är sånt fint väder ute. Ute är det jätte varmt, har alldeles nyss varit ute med hundarna för att få dom och bajsa men det ville det inte tydligen. Får väl gå om ett tag igen då, så är det ibland. Näe, nu ska jag inte svamla till något. Skriver mer sen, chiaao! :)


Det är snart ett år sedan vi hämtade Loke, han var så liten och söt.
Nu ett år senare är han hur stor som helst och väger 45kg.



Älsklings Nikita världens bästa
och den finaste hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0