Mors dag

Hej och hallå! Idag när det har varit sånt fint väder bortsätt från all blåst så har det varit riktigt varmt och jag har varit och jobbat på UIK-matchen. Vi har stått och sålt matchprogram och sen har vi städat lektarna efteråt. Det har varit super varmt och många har nog bränt sig, men jag tog med mig min lilla spraymousse solskyddfaktor så jag har klarat mig från att bränna mig. Jag har ju redan haft min hemska bränna, den räcker för i år! När jag kom hem hittade jag ett recept på muffins och blev direkt sugen på baka. Tog ut muffinsarna för bara en liten stund sen, riktigt goda blev dom. Mums!   

Grattis alla mammor på mors dag!
 




Kommentarer
Postat av: SNAADRAA

Mums! Dem ser riktigt goda ut muffinsarna! Blev också sjukt sugen på att baka nu :)

2009-06-01 @ 11:04:58
URL: http://snaadraa.blogg.se/
Postat av: yollande

Hej!! läget? Nu har du chans att vara veckans blogg på min blogg ...Are you interested? kram ;)

2009-06-01 @ 15:41:47
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0