SUR - nationella prov i biologi

Satan så sur jag är just nu! Det känns som om jag ska brinna upp när som helst. Vi hade nämligen nationella proven idag, i biologi! Min år årskull (födda -93) är då "försökskaniner" i år i alla NO ämnen och vi fick då biologi. I början kändes det ändå helt okej, för vi kan tydligen inte sänka oss i betyget utan bara höja oss. Vilket är bra! Men problemet är att jag har ingen jävla aning om vad jag har skrivit. Det var kanske 3 uppgifter som jag bara skrev något skit, hade inte en blekaste aning. Dom största uppgifterna fattade jag självklar inte ens... Haha suck! Blir bara så jävla sur, även fast det tydligen inte "påverkar" vårt betyg så vill jag ju ändå minst iaf få G på provet, men det ser inte ljust eller rättare sagt, det känns inte ljust. Haha, det där lät ju bra!? Ajaaa, man kan inte vara bra på allt! ;)

Fick även en fråga om det var mina egna naglar som var i förra inlägget och svaret är ja. Jag hoppas bara på att dom inte ska gå av nu innan balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0