Två vinnare

Hejsan hoppsan bloggen och alla ni andra också förstås! Jag har ett lite break i mitt studerande för tillfället och passar då på att skriva lite. Det jag håller på att plugga med är en HKK (hemkunskap) uppgift som är ändå rätt stor. Har nog en stor påverkan på betyget skulle jag tro och jag vill gärna ha MVG i slutbetyg, så jag får ge gärnet på det här. Menmen, nog snackat om det. Igår hade jag ju en liten gissnings tävling och rätt svar var fårskit och jag hade två vinnare och én genom lite fusk om jag inte har förståt det hela fel. Har du något att kommentera om det här Anna? Här hittar ni iaf vinnarna , Anna och Mammatezzan. Grattis till den lilla segern, ni har vunnit den stora äran! Congraaatz! ;)
Ska alldeles strax återgå till plugget, vill helst bli klar så jag slipper ha det över helgen. Har även spanska glosor till imorgon, hatar verkligen spanish...usch! 

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag har nåt att kommentera, för de första borde jag va den enda vinnaren för jag gissade rätt svar först! diska dom andra. sen tycker jag att det där fusk-snacket va lite av en domartabbe, alltså hur skulle jag kunna fuska? var ju klockren fårskit;) (ibland är msn en bra grej hihiii) puss kakis

2009-05-07 @ 23:48:00
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0