090519

Just nu sitter jag och ser på sex and the city och funderar på hur jag ska ta mig till träningen. Har ingen cykel för den ska mamma låna till blodomloppet, och den bil som ska dit är full så det lutar mot att jag får gå. Det kan vara bra med en promenad eftersom det inte infaller så dära ofta som det kanske skulle. Ska gå och lägga mp4 på laddning så jag har något att lyssna på. Det löser sig nog, blir nog inga problem.

Har skrivit lite på svenskan som ska in imorgon, jag är typ klar men jag känner mig inte klar. Den blev inte så bra, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har varken lust eller ork att göra om den heller. Äsch, det blir som det blir. Nu ska jag öva lite på låten vi har gjort på musiken. Jag har ingen bas hemma men det går nog lika bra med en gitarr. Man tager det man haver!  Låten började i katastorf men den slutade som en hit. Jag är faktiskt riktigt nöjd över den, vi är king tjejer! ;)

Brännan är nu lite svagare och tack för det. Såg ut som en gris i färgen, alldeles rosa! Min vänsta axel är fortfarande lite röd och ömmar men det är inget för en hårding!


Kommentarer
Postat av: DINA

Härlig blogg :)

Var med och tävla om att bli Veckans Blogg i min egen lilla blogg!

Allt du behöver göra är att skriva:

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggens URL



Genom att delta i tävlingen deltar du även i nästa Veckans Blogg!! Ha det bra! PUSS /Miss D.

2009-05-20 @ 09:28:52
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Jenny

sex and the city är bäst;)

2009-05-21 @ 15:18:56
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0