Make

Har varit svag med inlägg nu dom senaste dagarna och jag måste förvarna er att det kommer bli så idag och imorgon också, förlåt! Ikväll ska jag bort och imorgon jobbar jag så jag kan inte.
Idag på make upen gjorde vi en kvälls make med eyeliner. Det är rätt knepigt att få till en snygg och fin eyeliner på en annan person. Ena ögat går bra, men sen när man kommer till det andra går det utför. Glömde att fota Victoria efter jag sminkat henne. Måste komma ihåg det till nästa vecka! ;)
Ikväll är jag bjuden hem till Emma i min förra klass, ska bli super mysigt. Hon har flyttat in i en lägenhet så det ska bli ku och se. Har inte träffat henne på typ 2-3 veckor så det kommr bli skit kul!


Lite av det vi använde oss av.


Kommentarer
Postat av: emma

vad går du för utbildning?:)

2009-11-07 @ 01:29:41
URL: http://inspiredlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0