Crash bom bang

Det var super kul att få träffa dig igen Moa, äntligen! Det första jag lyckades med idag inne på hm var att ha sönder en ring. Vi var inne på hm och jag hittade en rolig plast ring som jag ville testa och sen slant den bara ur mina händer och crash ner i golvet. Haha, jag kollade runt mig och såg en liten tjej stå bakom mig och kollade på mig med stora ögon. Haha, det enda jag tänkte var bara: säg inget till nån! Haha, jag och Moa dog typ av skratt!  



Vi hittade snygga badmössor på lager house! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

haha skön mössa (och söt tjej :))



ska allt se till att du får betala den där ringen!;) nejdå gullet, jag pajade en lampa på ikea för typ 400 spänn en gång tex men den åkte snabbt in på innersta hyllan ;)

2009-10-31 @ 17:24:56
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: elin emanuelsson

haha! Söt mössa! finns mycket kul på lagerhouse.

2009-11-01 @ 13:15:19
URL: http://www.metrobloggen.se/elinemanuelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0