Jobb och mamma helg!

Har varit lite glest med inlägg nu dom sista dagarna. Ska bättra mig där. Ikväll har jag jobbat och det gör jag hela dagen imorgon också, jobb, jobb och ännu mer jobb. Sånt är livet, man måste ju få något i fickan.
Sitter nu med katterna och mamma framför tv. Kommer bli en mamma helg i helgen efter mamma far på söndag till australien och kommer vara borta i tre veckor. Hon och morfar ska fara för att hälsa på min bror Christopher som pluggar där fram till jul. cska försöka umgås så mycket nu innan hon far!

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Det låter som en toppen ide :) alltid skönt å spendera lite extra tid innan människor åker

2009-10-10 @ 00:08:16
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hey tjejen! Jag tävlar ut en street Bibel på min blogg. Kom och var med ;)

2009-10-10 @ 15:20:28
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0