Stylist med spa

Förlåt för så otroligt dålig update nu dom här senaste dagana. Har blivit lite fullt upp, det är mycket som har hänt dom senaste gångerna. Idag har jag börjat i en nya klass, JAG KOM IN PÅ STYLIST MED SPA! Fick beskedet igår så det har varit snabba takter. (Det var en tjej som blev tvungen att hoppa av och då kom jag in som reserv) Ska bli så otroligt roligt, ser verkligen fram emot det här. Känns lite tufft nu i början efterom jag är helt ny och kan typ ingenting medans dom andra har redan börjat och har fått lite kunskaper osv. Ny klass också med 15st andra tjejer, super kul med nytt folk och ser verkligen fram emot det här. Tjejerna verkar hur snälla och fina som helst, super!

Kommentarer
Postat av: MARIELLLLE

åh vad roligt :) ville också gå det men jag hde för lite poäng

2009-10-22 @ 18:39:27
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0