27 September

Kvällen har jag spenderat med underbara Anna! Vi började med att fara och köpa mer hårfärg strax eter fyra. Vi hamnade på ICA Maxi och fick även med oss lite gurka, morötter och dipp hem. Hemma bjöds det på middag där vi åt tacos. Super gott! Efter det började vi med färgningen med mitt hår (igen), resultatet blev lite mörkare och fick bort den "ljusa/konstiga" färgen. Efter det såg vi lite på min klassiska idolfilm sen en tv kväll med dipp! Tack för ännu en kanon kväll, Anna!



 




 

 
 






Kommentarer
Postat av: en tårta

hot hot hot!



tack själv mitt gullegryn, har aldrig en tråkig stund med dig.

2009-09-28 @ 10:34:10
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0