8 September

Kom alldeles nyss hem från skolan/stan. Skolan var rätt chill idag, endast en riktig lektion. Vi hade någon, vad ska man säga men typ några lekar med 2orna. Helt okej, lite små kul faktiskt. Roligare än vad jag trodde iaf! Fikat var super gott! (plus i kanten) Vi fick även våra datorer idag, dock är man lite små negativ på den punkten eftersom vi inte har fått våra skåp, så vi måste gå runt och släpa på den och alla böcker hela dagarna! Snacka om att det sliter på axlar och rygg. Slut svamlat nu, efter skolan drog jag på stan med Elsa och Sandra från klassen. Vi fikade, snackade och jag fick köpa mig ett par nya jeans (leggings med FICKOR) och ett nytt vitt standard linne.

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0