Inlåst!

Hahaha, ni anar inte vad jag nyss ha varit med med om! Jag gick in på toan och skulle ta en dusch och låste som vanligt efter mig. När jag tände lampan såg jag att katten var där inne. Lyfte upp henne och skulle släppa ut henne genom dörren och vet ni? JAG FICK INTE UPP DÖRREN! Stod i typ 5 minuter och vred åt alla olika jävla håll och det levde om som bara den och tills slut skriker mamma...

Mamma:
Vad fan gör du?
Jag skrattar och säger: Jag får inte upp dörren
Mamma: Att man aldrig får sova i det här huset!

Några minuter senare efter att mamma försökt få upp dörren från utsidan.

Mamma
: Näe, jag får inte upp den. Du får vara där inne tills imorgon
Jag: Skojar du med mig? Jag kan ju inte sova här inne!
Mamma: Jo, du får vara där inne tills imorgon då vaktis får komma.
Jag: Men är du dum eller? Jag måste ut!

Till slut stod jag och hoppade mot dörren (ni vet som på filmer, otroligt snyggt vare!). Och efter många om och men så fick vi upp dörren, så det slutade med att jag fick duscha med en olåst dörr, haha! Om jag ska vara helt ärlig så greps jag fan av panik där inne när mamma säger att jag får stanna där inne tills imorgon. Tänkte bara, är hon dum i huvudet? Jag måste sova och jag ska till skolan imorgon!? Haha, så sjukt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, huff, det hørtes skummelt ut! Enn om det hadde begynt å brenne?!

2010-04-19 @ 00:03:42
URL: http://www.sandragundersen.blogg.no
Postat av: Becca

Usch, det är så läskigt sånt där. Men efteråt så skrattar man bara åt det :)

2010-04-19 @ 12:47:45
URL: http://mollies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0