Moget

Anonym om 4 Månader:
gillaru mat lr


Så fruktansvärt jävla omoget! För det första att ens skriva något och sånt och för det andra att man inte ens våga stå för det själv. Kan säga så här, nej jag är inte direkt smal och det vet jag för guds skull om. Jag ser min kropp varje jävla dag vare sig jag vill eller inte och jag vill inte ha den heller. Jag hatar min kropp, jag är tjock och har fått höra det flera, flera gånger men för det behöver ni inte på peka det. Det sänker verkligen mitt självförtroende ännu mer och jag kan säga att det redan ligger på minus sidan så tack för det. Kan inte direkt säga att jag inte tar åt mig eftersom jag gör det, har hört det alldeles för många gånger nu. Ni kan hålla era elaka tankar och kommentarer för er själva. Klarar mig oerhört bra utan dom! Och ja, jag har försökt gått ner i vikt men det är inte så jävla lätt som det låter...

Vill dock tacka alla andra för alla fina och gulliga kommentarer, dom värmer! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

du vet att du är så jävla mycket bättre än sådana äckliga människor, som orkar slänga ur sig tomma kommentarer som dom hoppas ska få de själva att må lite bättre. skulle kunna skriva 384729 A4sidor av hat för sånt här gör mig så satans förbannad. du är guld hjärtat, tack för ikväll, jag har aldrig en tråkig stund med dig. loveyou (och alla idioter kan dra åt helvete)

2010-04-12 @ 20:48:55
URL: http://annabjuhr.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du är fasen inte tjock på nått sätt!!

Fyfan vad fegt att skriva sådär.......

Ta för guds skull in åt dig!

2010-04-12 @ 21:27:47
Postat av: elsa

men gummsan!

du vet att du är fin, och att du har sjukt många fina vänner bakom dig!

ta absolut inte åt dig!!

(L)(L)

2010-04-12 @ 21:46:33
Postat av: Viktoria nilsson

Det säger ganska mycket om personen som skriver det där, hur dåligt självförtroende han/hon måste ha! Du är jättefin Jossan!

2010-04-12 @ 22:12:40
Postat av: adine

du är verkligen hur fin som helst sötnos, och de menar jag verkligen!

pinsam människa verkligen,den personen måste se saker ingen annan ser jossan!

2010-04-12 @ 22:45:07
Postat av: frida

Ta verkligen inte åt dig josefine! du är så himla fin gummsi. Den där personen är ju bara såååå pinsam!

2010-04-13 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0