Tandläkaren

Nu är jag hemma igen från tandläkaren. Det gick väl helt okej antar jag men det värsta var ju när hon skulle ta bort lite tandsten. Då ser jag hur hon stoppar in värsta kroken i min mun och så her hon den mellan mina tänder och typ drar uppåt. Kändes som att tänderna skulle flyga ut! Sen mitt i alltihop säger hon, hoppas du överlever. Haha, kändes ju tryggt att höra det när det känns som tänderna håller på dras ut. När jag då äntligen fick skölja ur munnen säger hon att jag kommer vara lite öm i tandköttet eftersom hon har varit där och petat (snarare dragit). När jag då spottar ut vattnet så är det ju alldeles RÖTT av blod. Vadå "lite öm" jag blöder ju för fan! Får väl trösta mig med att alla tänder sitter kvar, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

oj... din tandläkare måste ju vara lite halvdålig på det där med tandsten? för mig skrapade dom relativt hårt, ja, men inge blod för fan? knas

2010-04-27 @ 13:52:30
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0