Explosion!

Fyfan vilka jävla dag alltså! Den har inte varit min vän för 5 öre idag, just nu är jag så less så det är skrattretande! For ner på stan med Anna idag och då hände det pinsamaste jag har varit med om på riktigt länge! När vi var mitt i stan och Anna träffade hennes bror Peter och stod och snackade med honom och helt plötsligt blev den värsta lufttycket och världens JÄVLA smäll! Hela stan blev knäppt tyst (har aldrig hört det vara så tyst på stan), alla stannade till och så vänder jag mig om och ser att mitt bakdäck har exploderat! Får fram "det var mitt däck" lite ynket och hela stan börja skratta! Asså fyfan inte kul! Sen fick jag gå hem med mina högklackade skor! Har nanting så ont i fötterna, jag dör!


Kommentarer
Postat av: anna

det va länge sen jag skrattade så mycket hahaha, sjukaste tystnaden ever. tack för en jättemysig dag!

2010-08-21 @ 17:33:09
URL: http://annabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0