Turkiet -10, del 1

Har nu suttit i flera timmar oh laddat in lite bilder från resan men det tar ju år och dar att ladda upp bilder på bloggen, nanting så segt! Därför måste jag dela upp bilderna lite snyggt för jag pallar inte sitta en hel dag med att ladda upp bilder. Här är iaf lite bilder från dit resan och dag 1. :)



Farfar och pappa på flygplatsen i Umeå

Anna och farmor


Lilla och söta Umeå City Airport


Flygmaten

En fin fontän inne i Antalya flygplats


Jag trodde antingen att dom hade öppnat och kollat min väska eller att den gått sönder när jag först såg den på rull bandet, men när jag sen vände på den så såg jag att det var Bettan som hade varit i farten och hade busat till det lite! Jag bev seriöst skit rädd när jag först såg väskan! Om du nu jobbar nästa vecka på flyget Bettan, vad ska du då hitta på? ;)

Rummet

Sovrummet

Haha, det minsta badkaret jag någonsin har sett!

Frukost time!

Köpte några Breezers som jag trodde skulle vara lik Bacardi Breezer i smaken men ack vad fel jag hade. Ingen gick att dricka förrutom den gröna och då var den knappt god, dom smakade skit!
Taggad tjej på middag första kvällen!

Farmor och farfar

Pappa och Anna


Utsikten från balkongen

Jag och pappa

Cool tjej!


Kommentarer
Postat av: Bettan

moahaha, jag är bra rolig va?? :D du kan andas ut, för jag jobbar förmiddag nästa gång du sticker ;)

2010-08-23 @ 19:29:13
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0