December 2009


Köpte lite smink från MUS

Mamma hade Mary kay-party

Färgade håret

Bakade pepparkakor

med Anna


Hårstyling på skolan (den gången då Malin fönade fast Emilies hår ;) )

Busade med Kajsa

For och spelade bingo med Mamma

Vaccinerade mig mot svininfluensan

Käkade middag på Balder med en fin vän

Jobbade lite

Hårstyling på skolan


Film mys på klädstylingen


Åt ett super gott julbord med den ingifta släkten

Tv mys med Loke

Pyntade julgranen



Vickan klippte mig på hårstylingen

Anna


Chrille kom hem efter 6 månader i Australien

Chrille och Anna



Anna och mormor på uppesittarkvällen

Vi åt gröt till lunch på julafton

Chrille och Anna

Jag och mormor

Jonathan och morfar

Jag och Jonte / Jag och Chrille

hos Farmor och Farfar


Kusin Alexander och Messy

Shoppade en del på mellandagsrean
Elin och Sandra

Pappa och Anna

Calle / Tove

Erik

Såg idolerna i MVG gallerian

Elin och Lina

Myste med kissen

Marcus fyllde 18

Farfar och Farmor

Christopher och Anna

Katten hade skitit på sig

Nyårsafton

Pappa tappade äggen

Carro, Elin och Jessica

Rasmus och Sandra

Haha, vi tog årets fulaste kort


OM jag frös....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0