God Jul!

Håret fixat och sminket sitter där det sitter och kläder är på, så då är vi klara för att fira julafton. Är jag den enda som känner att det känns bara som en helt vanlig dag? Jag brukar ju ändå klä upp mig varje dag ;) Nämen skämt och sido, har ingen julkänsla alls och det gör mig lite stressad! Vad är en jul utan julkänsla? Förhoppningsvis så kommer den, den måste ju bara komma vid Kalle Anka, inte sant? Vid halv tre börjar vi iag traska vidare till farmor och farfar där vi kommer befinna oss hela kvällen. Näe, nu ska jag gå och göra sällskap tillsammans med mina 3 älskade bröder som sitter och nördar sig och spelar något spel med deras iphones. Jippi, så jag får väl sitta och kolla på. Blir väl som vanligt, dem tre bröderna och Josefine... ;)

Vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL, ha en fantiskt dag nu! För det ska banne mig jag ha, annars blir jag arg! Många julpussar och julkramar från mig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0