Julbak!

Ikväll har det varit full gång med julbak här hemma. Christopher och Anna kom och så bakade vi lussebullar, pepparkakor, knäck och något som hette vaniljhorn. Anna briljerade med hennes pepparkakor om hon fick säga det själv men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det! ;) 


Lilla tårtan

Tänkte att vi kunde köra på lite extra stora lussebullar i år! ;)
(Den till höger är en lussebulle i typ en vanligt storlek)

Så stor var den väl inte? Behövde ju bara hålla i den med båda händerna! ;)

Anna vevade på

Det här ska då föreställa väduren tecken ;)

Den lite mer utspårande plåten

Chrille och Anna


Chrille och Anna

Ja, här har vi då den fin fina hajen som Anna gjorde, den fick till och med ett öga och en böld på köpet och även en snygg bränna! ;)




Dags att pimpa pepparkakorna lite

Mitt lilla mästerverk

Mysis

Mysis ville också vara med och baka

Pimpade även till katten lite

Nu hänger min pepparkaka så fint i köksfönstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0