Luciavaka

Nu är jag vaken! Skulle mer än gärna ligga kvar och sova typ 20 timmar till men måste upp någon gång så jag kan somna någon hyffsad tid inatt! Igår så hämtade jag Malin och Emma vid sex och efter det så käkade vi middag, efter det blev det lite tv och sen bestämde vi oss för att spela något spel, Monopol. Självklart så hittade inte jag det då så det blev Trivial Pursuit istället. Dock var det svåra frågor och konstiga frågor om olika världsdelar men efter några timmar kunde vi utse en vinnare och det blev Emma, efter det kom jag och Malin kom sist! Haha! ;) Vid tolv tiden så sa jag och Emma godnatt till Malin och sen satt vi och snackade ett tag och kom fram till att det inte är lönt att vi går och lägger oss eftersom vi skulle upp om typ 3 timmar så vi fick och målade naglarna, poppade popcorn och ställde lite frågor från spelet till varandra. Det blev en hel del skratt och felsägningar, sjukt kul! Sen vid fyra tiden var det bara att göra sig klar och för kvart i fem skulle vi befinna oss på skolan, som tur så skjutsade mamma oss! :)


Jag, Malin och Emma


Så här såg mina sötnosar ut strax efter fyra, Malin som sovit var död medans Emma var pigg som bara den! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0