Rösta på mig till årets blogg

Får inte glömma att berätta att jag blivit nominerad till att bli årets blogg hos en annan bloggerska. Blev så himla glad när hon meddelade det, så sjukt kul! Har nämligen blivit utvald till den roligaste bloggen och genom röstning bland mig och 4 andra bloggare så kommer det utses en vinnare, det vill säga årets blogg. Så om ni vill hjälpa mig att vinna så gå in HÄR och rösta på NR 4.

(Tror dock inte att chansen är så stor att jag tar hem det eftersom en annan har redan sisådär 100röster men jag vet ju redan att jag är bäst, behöver ju egentligen inte få det bekräftat, haha! ;) )



Kommentarer
Postat av: elfina

hola miss jonsson.. jag vet=) den första galningen röstade på sej själv 90 ggr ungefär. men du vet att reglerna är få, du får själv rösta på dej själv hur många grr du vill=)

2010-12-26 @ 18:42:52
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0