The day

Förlåt för riktigt urkass update idag! Har ni saknat mig? Jag vet att ni har! ;) Men jag kom inte hem förrän nu, har vairt på stan tills nu! Haha, kom först och lämnade sist! ;) Nämen efter rundan på stan (som jag även var grymt besviken på) så gick vi över till Elin där vi låg och kollade på Linas kvällsbok tills vi skulle ut och käka. Tanken var god och vi var super sugna på Kina mat nämen då är det ju självklart stängt så det blev Frasses istället. Dock inte lika flott men magen slutade iaf kurra. Sen drog vi tillbaka hem till Elin och nu är jag hemma! Imorgon ska jag försöka lägga upp en hel del, känns som jag ligger lite efter nu! Eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0