Övningskört

Vad tycker ni om den otroligt bra upptateringen idag? Riktigt intensiv va? Nämen skämt och sido så har jag inte haft varken datorn eller kameran med mig under dagen. Efter skolan drog jag direkt hem till pappa och jag har datorn samt kameran hos mamma. Jag och pappa har precis varit ute och övningskört lite på parkeringen (Notera att det var första gången med växellåda, räknar inte med gången när jag och mamma körde runt på 1 på en liten parkering).  Om ni frågar mig så tycker jag att det inte gick så farligt som det kunde ha gjort, men om ni då frågar pappa så kanske det inte kommer lika positiv kritik, snarare att jag var livsfarlig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0