Pantar'N

Sitter hos pappa och har ingen sladd till datorn så ni får vänta 1 timme eller två på lite bilder. Tänkte bjuda lite på dagens outfit också, inget märkvärdigt men vad gör man inte för sina läsare! haha!

Måste bara berätta att idag när jag skulle panta flaskorna på ica så var den en kille före mig. Han såg värsta sliskig ut och med värsta tusingfoten över läppen. Så stod han där och pantade med sin svarta stora säck och så tittade han på mig och sa: Det är min jacka som hänger där. (Ja, tänkte jag vems annars eftersom du inte har nån på dig?)Svarde okej, lite obrytt. När han sen var klar med sin svarta säck och jag tänkte bara "yes, nu är det min tur" nämen då drar han fram en till jävla fullproppad svart säck och han började köra igång igen. Han stod och snegla på mig jämt vart annat och usch, blev lite äcklad! Jag bara stod där och tänkte ta mig här ifrån, haha. Att han aldrig blev klar. Då kom det en man som också skulle panta och ställde sig bakom mig. När den sliskiga mannen endast hade max 15 burkar/flaskor kvar då blir maskinen FULL! Kontakta personal stod det. Vad är oddsen? Gubben bakom gav mig hans 3 pepsi flaskor och sa du får dem och så gick han in och handlade. (Jag tackade givetvis!) Personalen satte igång efter att killen före stått och ropat över hela butiken. Det tog ju typ en kvart innan dem blev klar där bak och under den tiden hann det komma ett par och gammal man som också skulle panta. Men medans vi väntade så började den sliskiga mannen stå och jucka och jag börja tänka är han är inte riktigt frisk? Efter många men så funkade maskinen till slut och han pantade äntligen klart hans flaskor. Sen när han var klar så började han tvätta händerna och tog inte ut lappen och så titta han på mig och sa: Kan inte du ge mig lappen? (Ursäkta den är ju närmare för dig tänkte jag) men jag gav han lappen så han äntligen skulle gå och thank god han gick men inte nog med så hade han pantat för typ 250 spän, fattar ni hur många burkar/flaskor det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0