Skoterturen

Skoterturen idag var händelserik på många olika sätt, haha! Det börjar med att Ove körde fast vid ett träd och "parkerar" väldigt snyggt i en brant backe. ;) Pappa fick hjälpa till och efter många men så kom dem lös och vi körde vidare. Många leder var väldigt guppiga så jag spände mig rätt mycket och har ont i typ hela kroppen. Pappa körde ju som ett cp, haha! Fort gick det iaf! När vi var ca 1-2km från botsmark så ville jag vända, hade lite to much pain in the as. Sen var det pappas tur att att tabba sig. Vi gled som ut ur spåret och då kom det en massa snö över skotern och den bara dog. Pappa trodde då att det hade kommit in en massa snö i skotern så han börja öppna upp huven och grejja men då hade han bara råkat trycka på NÖD STOPP knappen!

Vill tacka Anetti för den goda lunchen och fikat, och Roland såklart! ;)




 

Ove körde fast!


Kiss-paus


När pappa trodde den var "trasig"


Men han hade råkat trycka ner nödstopp knappen

 
Man var ju lite lagomt snygg när man kom hem igen, haha!


Kommentarer
Postat av: Matilda

besök min blogg om du vill läsa texter med passion och något bakom... uppdateringar flera gånger per dag, massor av bilder och det jag brinner för- dans, sång och musik.

Kika in!



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-01-23 @ 19:56:31
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0