Tidsfördriv

Hur bor du: Jag bor i lägenhet hos min mamma och i radhus hos min pappa.
Brukar du komma i tid: Jag kommer nästan jämt i tid, hatar verkligen folk som kommer sent och jag blir riktigt stressad när jag är sen.
Hur lång är du: Jag är 165cm lång *host*
Kan du laga mat: Ja, jag kan om jag vill om jag säger så, haha!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar i kiosken/popcorn på Umeå Arena och så går jag Stylist med spa på Dragonskolan här i Umeå.
Vad har du på dig just nu: Just nu sitter jag i min blå vit-randiga tröja från gina med ett vitt linne under och ett par svarta tights.
Har du någon fobi: Det där är så olika, ena stunden är jag rädd föra allt och i den andra så är jag inte rädd för nått men småkryp som spindlar är ju så vidriga.
Hade du en bra kväll igår: Haha, igår var väl helt okej, lite tråkig men det dög gott och väl för att vara en torsdag kväll.
Vilket är ditt senaste inköp: Mitt senaste inköp var nog kavajen, klänningen och den vita koftan, om jag inte minns helt fel
Din favoritdryck på morgonen: Det är nog apelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Av min bror Jonathan, han var skyldig mig!
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: Oj, det vet jag inte riktigt. Det känns som jag slår sönder nått hela tiden men jag kommer inte på vad det senaste var. Vet någon?
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Oboy eller te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: En kall cola eller ett kallt glas mjölk.
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi breezer
När gjorde du senast något riktigt dumt: 2 Minuter sedan? Haha, jag vet inte.
Saknar du någon just nu: Ja, jag saknar stunderna med mina favorit tjejer.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga att jag är sur. Hatar när folk säger att jag är sur när jag inte är det!
Någon jag stör mig på: Ingen, just nu. ;)
Intressen: Blogga, givetvis! Umgås med mina vänner samt nära och kära, träna (ibland). Hihi! Nämen jag gillar det mesta.
Senaste person du kramade: Det är någon av tjejerna i klassen, men jag kommer inte ihåg vem. Kramas ju med alla, är så kramgo utav mig! ;)
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja, det vill jag. 2 eller 3, MAX 3!
Längtar du till din nästa födelsedag: OM jag gör, är i behov av pengar som jag kan lägga undan till Turkiet!
Har rakat dina ben någon gång: Hahaha, ”näjju aldrig, jag sparar till päls!”
Är du sugen på något nu: Ja, på typ allt jag inte får äta.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda!
Använder du hudkräm: Inte så ofta, men jag försöker.
Attraheras du av män med skägg: Det sitter väl inte i skägget?
Micro-pop eller poppa själv: Eftersom jag är popcorn kungen så poppar jag ju själv.
Brukar du baka: Ja, jag får något ryck lite då och då när jag bakar en hel del.
Röstade du i det senaste valet: Nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, men det finns ju en hel del saker man ångrar och som inte borde ha hänt men, vad säger man? That’s life!
Vilken låt lyssnade du senast på: Hungry Heart – Calle Kristiansson
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä, tyvärr. ;)
Har du pengar på mobilen: Nej jag har ju inte det, men gratis sms har jag och då överlever jag!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Grazie!

2010-01-16 @ 03:37:34
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

kul med sånna listor :D

2010-01-16 @ 04:19:12
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0